Marketing bo'limi

Ovozlar reytingi:  / 5
SayozZo'r 
Ko'rishlar soni: 5581

Bo’lim boshlig’i: Gapparov Azamat Baxtiyoroich

Telefon: (+99891) 211-80-00

E-mail: matrex_x@mail.ru

 

 

 

Tarkibi: 

Iqtisodchi: Axmedov Ulug‘bek Akramovich 

Nazoratchi: Saloxiddinova Dilnoza Eshpo‘latovna

Nazoratchi: Negmatillayeva Shaxrizoda Umaraliyevna

Yosh mutaxassislar bilan ishlash bo‘yicha muhandis: Mo‘minova Dilnoza Zokirovna

Bo’lim xodimlar soni talabalar kontengentiga bog’liq holda 2-4 kishidan iborat bo’lib, unga rahbarlikni boshliq amalga oshiradi. Xodimlarning shtat jadvali rektor tomonidan tasdiqlanadi. Bo’lim xodimlarining ish haqi (razryadi) universitetning umumiy smetasi doirasida hal qilinadi va bo’limning ish natijalariga ko’rа byudjet mablag’ hisobidan 50 % gacha qo’shimcha haq belgilash huquqiga ega.

Marketing  xizmati bo’limi  inspektorlari vazifalari

Bo’lim boshlig’i:

  1. Respublika va tegishli hududlar (viloyatlar) iqtisodiyoti hamda ijtimoiy soha tarmoqlarining rivojlanish istiqbollarini hisobga olgan holda yangi ta’lim yo’nalishlari yoki mutaxassislarni ochish, shuningdek  ta’lim bozori talablariga javob bermaydiganlarni to’xtatish bo’yicha tayyorlangan takliflarni tahlil qilish va vazirlikning tegishli bo’limlariga taqdim etish.

  2. Talabalar qabuli ko’rsatkichlarini aniqlash maqsadida ish beruvchilar (korxona va tashkilotlar)ning mavjud ta’lim yo’nalishlari yoki mutaxassisliklarga bo’lgan talablari (buyurtmalar)ni hisobga olgan holda davlat grantlari va to’lov-kontrakt bo’yicha joriy va istiqbolli «buyurtmalar portfeli»ni shakllantirish.

  3. Universitet bitiruvchilarini ishga taqsimlash bo’yicha komissiyasini tashkil etish, taqsimot komissiyasi tomonidan ish beruvchi muassasa, korxona va tashkilotlarning kadrlarga bo’lgan real  ehtiyojlariga muvofiq bitiruvchilarni ishga taqsimlash rejalarini (dastlabki,aniqlashgan) ishlab chiqish vа yakuniy taqsimotni o’tkazib, uning natijalari bo’yicha bitiruvchilarning shahsiy taqsimot qaydnomasini tuzish hamda umumlashtirish.

  4. Yangi o’quv yili qabul rejasining bajaralishi (davlat grantlari va to’lov-kontrakt bo’yicha qabul rejasi, tushgan arizalar, konkurs, qabul qilingan talabalar soni, ularning kurslari, ta’lim yo’nalishlari bo’yicha (mutaxassisliklar) bo’yicha taqsimlanishi, o’qitish tillari vа ҳ.к.) haqida ma’lumotlar bankini yaratish.

  5. Bakalavriat yo’nalishlari va magistratura mutaxassisliklari bo’yicha talabalarning kasbiy mahoratini oshirish vа bitiruvchilarni ishga taqsimlash borasida universitetning tegishli bo’linmalari (turli-ilmiy uslubiy kengashlar, ilmiy, o’quv-uslubiy bo’linmalar, fakultetlar, kafedralar ҳ.к.) bilan hamkorlik qilish, ular tomonidan amalga oshirilgan chora-tadbirlar samaradorligini tahlil qilish va baholashda ishtirok etish, marketing siyosatini amalga oshirishda barcha tegishli bo’linmalar faoliyatini muvofiqlashtirish.

To’lov-shartnoma asosida o’qiydigan talabalar bilan shartnomalar rasmiylashtirish va nazorat qilish  inspektorlari vazifalari

Yosh kadrlar bilan ishlash  inspektorlari  vazifalari